index
BuiltWithNOF
Logo_final

CIVIL ADMINISTRATION OF AVIATION OF CHINA (Beijing)

B-2040   IL-62 c/n 90504 pronajato od  AEROFLOTu 08.07.72 - 00.73

B-2020   IL-62 c/n 21203 dodáno  04.72 vyřazeno  Peking 05.78  sešrotováno 08.93 - 11.93

B-2022   IL-62 c/n 11005 dodáno 12.71   vyřazeno Peking 05.87  sešrotováno 10.93 - 02.94

B-2024   IL-62 c/n 11101 dodáno 12.71   vyřezeno Peking05.87 vystaveno Datang Aviation Museum Peiking od  06.93

B-2026   IL-62 c/n 21201 dodáno 02.72  vyřazeno  Peking 05.87 sešrotováno 02.94 - 04.94

B-2028    IL-62 c/n 21202 dodáno 04.72  vyřazeno  Peking  05.87 sešrotováno  04.94 -09.94

CAAClogo
CAAC
B-2024

Národní dopravce ČLR používal vždy jak západní, tak východní typy letadel, nepochybně se do Číny dostaly potřebné technologie z celého světa, proto jsme mohli v jeho letadlovém parku vidět Boeingy, Iljušiny, Tupolevy, Jakovlevy,Antonovy, Airbusy,Douglasy(MD-80 se v Číně i montovaly)ale i Tridenty, Viscounty anebo Beeche.

Pět IL-62 létalo společně s B-707 na dálkových linkách po celém světě a mohli jsme  je potkat například ve Frankfurtu, Moskvě,

ca6011i
caac2

Síť vnitrostátních linek  v roce 1960.

[Home] [Historie] [Technické údaje a popis] [Provozovatelé a články] [Angola] [Česká republika] [Čína] [Egypt] [Gambie] [Gruzie] [Guyana] [Holandsko] [India] [Japonsko] [Kambodža] [Kazachstan] [Kuba] [Libye] [Maďarsko] [Mozambik] [Německo/NDR] [Polsko] [Rovníková Guinea] [Rumunsko] [Ruská federace/SSSR] [Severní Korea] [Středoafrická republika] [Svazijsko] [Ukrajina] [Uzbekistan] [Zaire] [Production list] [Havárie] [Seznam podkladů]