index
BuiltWithNOF
Logo_final

Letoun IL-62/M (mimo prvních dvou? serií) je vybaven střídavou elektrickou sítí o napětí 208/115 Voltů, 400hz, kterou napájí čtyři alternátory umístěné na motorech letadla a mohou pracovat odděleně nebo společně.Stálé otáčky zajišťuje turbínka PPO-62M, která zajišťuje konstantní otáčky alternátoru nezávisle na změnách režimu motoru plus minus jedno procento , turbínka je poháněna vzduchem.

Stejnosměrná síť je napájena pomocí traf a usměrňovačů PO-75OA a DT-125Z.

Záložní obsluhu sítě napájí čtyři baterie 12 SAM 28 a měnič, který může napájet nouzově nutné části střídavé sítě, stejně tak i nouzové osvětlení a aktivaci požárního systému.

Pomocná  palubní jednotka (TA-6A) je startována bateriemi a na verzi IL-62M dodává nejen vzduch pro klimatizaci a spouštění motorů, ale i střídavou elektrickou energii.

Valná většina ovládacích prvků enerketiky je v pilotní kabině na místě radiotelegrafisty.

Osvětlení kabin je zářivkové.

Letoun je osazen čtyřmi výsuvnými reflektory na spodní části křídla a na přední části trupu, na přední noze jsou dva pojížděcí reflektory a ostatním předepsaným osvětlením. (polohová světla, obrysová světla a zábleskový maják).Další reflektor osvětloval vstupy do motorů.

 

[Home] [Historie] [Technické údaje a popis] [Kokpit] [Motory] [Podvozek] [Trup a konstrukce] [Křídlo a palivo] [Řízení] [Klimatizační a přetlakový systém] [Hydraulický systém] [Odmrazovací systém] [Elektrický systém] [Radio a elektrovybavení] [Údržba a servis] [Nouzové vybavení] [Příručky] [Odstavené] [Šrotování] [Provozovatelé a články] [Production list] [Havárie] [Seznam podkladů]